Kamer vrij op Schip van Columbus

Am. Van den Berg jr.

Beste aankomende leden,

Vanaf 1 september komt er een kamer vrij op Het Schip van Columbus waar we met in totaal 5 mannen wonen. Het gaat om een kamer van ongeveer 13.5 m2, met toegang tot de tuin. Ons huis ligt in Buitenhof, op 10 minuten fietsen van Confide en de TU. We hebben een beamer in onze GR en we hebben ook een mooie tuin met BBQ.

De huur van de kamer is €330 per maand. De kosten van gas/water/licht/internet komen hier nog bovenop en zijn ongeveer €50.

Hieronder kunnen jullie een berichtje achterlaten als je interesse hebt, dit kan tot 5 augustus.

Groetjes Rac namens Het Schip van Columbus

Niet ingelogd

Beste Heren van Columbus,

ik ben Nathan, in augustus wordt ik 19 en zoek per het nieuwe studiejaar een vaste kamer. Volgend jaar begin ik als eerstejaars civiel student en aangezien ik in het prachtige maar ook vrij onhandig gelegen lierderholthuis woon ben ik nog hard opzoek. Dus als ik mischien een keer langs mag komen voor een instemming dan hoor ik het graag!

Gr

Nathan

bewerkt door

Niet ingelogd

Beste Bewoners van het schip,

Ik ben Douwe en ga aankomende studie jaar Maritieme techniek studeren. Ik word in september 19 en kom vanaf het eiland Goeree-Overflakee. Ik had al een hele tijd terug gereageerd op een andere kamer van jullie huis maar die was naar iemand anders gegaan. Ik zou het ontzettend leuk vinden om in een C.S.R. huis terecht te komen omdat de weinige ervaringen die ik tot nu toe heb met de C.S.R. huizen erg positief zijn.

Als jullie nog veder contact zouden willen o nemen doe dat het liefste via mijn nummer:

Groetjes Douwe

bewerkt door : C.S.R. met puntjes en achternaam prive

Niet ingelogd

Hallo heren van Het Schip van Columbus,

Ik ben Christo en woon in Groningen, wat we hier Grunn noemen, en ik ga komend jaar in Delft aan Electro beginnen. Dus om mijn reistijd van ong 4 uur naar 10 minuten te kunnen reduceren heb ik eigenlijk een kamer in Delft nodig. Ik ben van plan om lid te worden van de C.S.R. en kijk daar heel erg naar uit. Ik programmeer zo nu en daarnaast vind ik kokem/bakken en hardlopen ook wel leuk. Laat maar weten als ik naar de instemming mag, want dat lijkt me heel erg leuk.

Gr,

Christo

bewerkt door : Achternaam privé

Niet ingelogd

Beste heren van Het Schip van Columbus,

Mijn naam is Wietse en ik ben opzoek naar een kamer!

Laat mij eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben 18 jaar, woon in Emmeloord (Flevoland) en ben geslaagd voor 6VWO. Ik ben toegelaten tot Aerospace Engineering aan de TU Delft. Hier ben ik super enthousiast over. Veder ben ik een enthousiaste zweefvlieger, ga ik graag naar de sportschool en hou ik zeker van gezelligheid. Ik ben van plan lid te worden van het C.S.R. en het liefst zou ik ook in een C.S.R. huis wonen.

Ik hoor graag van jullie. Als er vragen zijn kunnen jullie me mailen of appen/bellen via

Groeten

bewerkt door

Niet ingelogd

Jow gasten,

Ik ben Jonathan , 17 jaar, en ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren. Daarnaast ga ik lid worden bij de C.S.R. en ben ik opzoek naar een kamer om de vereniging te leren kennen. Ik woon nu in de achterhoek dus ik moet 3 uur met de trein reizen, een kamer is dus wel nodig. Ik hou ervan lekker eten te maken en te sporten.

Het lijkt me gezellig om bij jullie te wonen!

Groetjes Jonathan

bewerkt door

Niet ingelogd

Beste Rac en huisgenoten,

Komend jaar hoop ik te beginnen aan de master Applied Physics op de TU Delft. Ik ben daarom op zoek naar een gezellige studentenkamer. Ik ben een makkelijke prater en actief met wielrennen en andere sporten. Verder ben ik doorgaans erg gemotiveerd voor de studie.

Over C.S.R. heb ik al goede verhalen gehoord, dus een kamer op binnen de vereniging lijkt me mooi.  Tuin met BBQ klinkt goed, hopelijk wordt hij veel gebruikt ;)  

Mijn tel:

Niet ingelogd

Hallo heren,

Volgend jaar ga ik beginnen met mijn studie technische bestuurskunde in delft, waar ik ook een kamer hoop te vinden. Mijn naam is Lars, ik kom uit Veenendaal en ben 18 jaar. In mijn vrije tijd spreek ik graag af met vrienden en doe ik af en toe aan sport, verder hoop ik volgend jaar lid te worden bij de C.S.R. en lijkt het mij leuk C.S.R. huis te wonen.

Gr,

Lars

bewerkt door : Telefoon privé

Niet ingelogd

Beste Rac en andere bewoners van het schip van columbus,

Ik ga volgend jaar beginnen aan de bachelor electrical engineering bij de tu. Ik woon een beetje afgelegen tussen de schapen in het groene hart, daarom wil ik graag in Delft gaan wonen. Vorig jaar heb ik wiskunde bij de universiteit van Utrecht gestudeerd maar dat was niet helemaal voor mij. Ik ben christelijk, ik houd van sporten en muziek, ik doe al jaren freerunnen en ik heb onlangs basketball opgepakt. Ik houd van gezelligheid en ik vind het niet erg om te koken. Ik hoor graag van jullie terug.

Mvg,

Gordon

bewerkt door : Achternaam privé