Kamer vrij op Huyze Sint Joris
Hallo allemaal,
Per 1 september a.s. komt er een kamer vrij op Huyze St Joris. Onze prachtige kasteeltoren ligt naast het centrum van Delft, waar u kunt genieten van een magistraal uitzicht. In dit mannenhuis treft u 9 studenten aan, waarvan er een ons gaat verlaten. Ook zijn er twee badkamers en een grote GR te vinden. Confide is op 5-10 minuten fietsafstand, 5 minuten voor de heenweg, en 10 minuten voor de terugweg. De TUD is op 10 minuten fietsen ook lekker dichtbij.
Een deel van onze bewoners bezoekt regelmatig Confide, omdat ongeveer de helft lid of oud-lid is van C.S.R. Iedereen is wel lid of lid geweest bij een vereniging (C.S.R., Navigators en Proteus). We zijn op zoek naar iemand die ook Christen is. Verder eten we bijna elke dag samen, en doen we vaak leuke dingen met mensen die thuis zijn (samen zwemmen of sport, of uitgebreid koken).
De kamer is 12 m2, en kost rond de 375eu inc.
Lijkt u het wat om hier te komen wonen, laat dan een leuk berichtje hieronder achter waarin u uzelf aan ons voorstelt. Aan de hand hiervan kijken we wie we gaan uitnodigen op de hospiteeravond, te 16 augustus.
Met vriendelijke groet,
Am. Algra
bewerkt door
bewerkt door
Beste Heren van Huyze Sint Joris,
ik ben Nathan, in augustus wordt ik 19 en zoek per het nieuwe studiejaar een vaste kamer. Volgend jaar begin ik als eerstejaars civiel student en aangezien ik in het prachtige maar ook vrij onhandig gelegen lierderholthuis woon ben ik nog hard opzoek naar een mooi stekkie. Ik heb zelf een jaar op kookles gezeten met mijn vrienden dus in theorie zou het een culinaire reis kunnen worden. Als ik mischien een keer langs mag komen voor een instemming dan hoor ik het graag!
Gr
Nathan
Beste bewoners,
Mijn naam is Douwe en ik ga volgend jaar beginnen aan de studie maritieme techniek. Ik woon nu op het eiland Goeroe-Overflakkee beter bekend bij de vereniging als ohhh dus je komt uit Zeeland. Aangezien de reizen van en naar het eiland lang en met veel overstappen zijn wil ik graag op kamers om mijn reistijd te verminderen en beter mee te kunnen doen met het studenten leven.
Zelf hou ik ook van voetballen en veel andere sporten en ik ben zeker van plan om lid te worden bij de CSR. Dit ga ik zeker doen omdat al mijn ervaringen met de verveningen er positief zijn.
Groetjes Douwe
Hallo Heren van Huyze Sint Joris,
Ik ben Christo en komend jaar start ik de studie Electro in Delft. Maar, ik woon op het moment in Groningen en om nou elke dag 8 uur te treinen voor college enz vind ik wel een klein beetje veel, dus een kamer in Delft zou heel erg fijn zijn. Ik ben Christen, kerk momenteel in de Martini, en ben ook van plan lid te worden van C.S.R.
Ik kan prima koken vind ik zelf en bak ook zo nu en dan. Daarnaast vind ik programmeren, wielrennen, hardlopen, voetballen en een boek pakken ook wel leuk.
Het lijkt me gezellig om een keer langs te komen om het desbetreffende stekkie te bezichtigen en natuurlijk met jullie kennis te maken, dus laat maar weten of jullie dat ook leuk lijkt.
Voor het geval dat, hier alvast m’n nummer:
Gr,
Christo
bewerkt door : Telefoon privé
Beste heren van Huyze Sint Joris
Laat me wat over mezelf vertellen. Ik ben 18 jaar, net geslaagd van VWO en ga LR studeren aan de TU. Heb hier ook erg zin in. Ik ben een enthousiaste zweefvlieger. Veder probeer ik ook elke week naar de sportschool te gaan. Ik hou erg van gezelligheid, maar vind het soms ook fijn om ff voor mezelf een momentje te hebben.. Als jullie veder vragen hebben kunnen jullie me of even mailen of even bellen/appen op .
Groeten,
Wietse
bewerkt door : Telefoon en achternaam privé
Waerde Leden, beste novieten,
Er komt binnenkort een kamer vrij op Huyze St. Joris! Vanaf januari zou u uw intrek kunnen nemen in ons prachtige mannenhuis.
Hierboven kunt u een beschrijving van het huis vinden. Een kleine TLNG: mannenhuis met 9 bewoners, dichtbij uni en stad en een fantastisch uitzicht op 10 hoog.
We zoeken een mannelijke student, laat een leuk berichtje en je contactgegevens achter, dan nemen wij contact met je op!
De hospiteeravond is aanstaande donderdag, 15 december dus!
Met amicale groet,
Am. Haap
bewerkt door : December
Oh joh das nog maar 341 nachtjes slapen!
Beste huyze st. Joris,
Ik ben Jonathan, 18 jaar, en ben eerstejaars WB. Ik geniet tot nu toe erg van mijn studie en alle leuke activiteiten bij C.S.R. .
Ik woon nu bij een ouder stel in huis waar ik een kamer huur, maar dat is natuurlijk niet waar ik de rest van mijn studententijd wil wonen! Dus ben ik opzoek naar een gezellig huis waar ik me thuis kan voelen.
Het lijkt me schittermagisch om langs te komen komende donderdag!
Groetjes,
Noviet Jonathan
Hallo Huyze St Joris,
Ik ben Christo en zoek momenteel nog een kamer in Delft. Ik studeer Elektro en ben met enige regelmaat bij de activiteiten van C.S.R. .
Het lijkt me gezellig om donderdag langs te komen!
Groeten,
Christo