Gezocht: oppas voor onze gezellige 11-jarige dochter Hilde, voor 16 maandagavonden (vanaf 19 sept a.s.)

Am. Talstra ☀

Beste Civitassers,

Wij zijn op zoek naar iemand die tijdelijk (maar wel voor vast, namelijk zo’n 16 weken, vanaf 19 sept.) op maandagavond wil oppassen op onze dochter Hilde!
Hilde is een gezellig en scherpzinnig meisje van 11 jaar, ze is net begonnen in Groep 8. Ze is dus al vrij oud voor oppasbegrippen, en ze doet ook heel veel zelfstandig, maar we vinden het belangrijk dat ze op die avonden niet in haar eentje thuis is maar echt even gezelschap heeft, tijdens de avondmaaltijd en daarna. Het gaat om ca. twee uur per maandagavond. Mijn vrouw Inge en ik hebben dan een activiteit.

Hilde komt om ca. 19:00 uur thuis van haar hockeytraining. Vanaf eind oktober is het ‘s avonds donker, het is dan fijn als je haar met de fiets kunt ophalen bij het hockeyveld van Hudito (in de TU-wijk, bij lucht- & ruimtevaart). Dan hoeft ze niet alleen door het donker te fietsen. Wij wonen vlakbij de TU-bibliotheek, dus dat is vast goed aan te fietsen. Thuis kunnen jullie dan samen eten en verder gewoon samen kletsen, spelletjes doen, lezen, of wat dan ook. Inge en ik zijn meestal voor 21:00 uur weer thuis, en Hildes bedtijd is pas daarna.

Zowel voor Hilde als voor de oppas is het fijn (en gezellig) als er regelmaat is in de planning, vandaar dat we iemand zoeken die voor 16 weken elke maandagavond kan komen. Als je een keertje echt niet kunt, kunnen we even gezamenlijk overleggen over een mogelijke invaller, als we het tenminste ruim op tijd weten.

Uurtarief in overleg.

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar htalstra@ziggo.nl en imtouwen@ziggo.nl

Met amicale groet,

Harmen Talstra

P.S. Hieronder nog een plaatje van Hilde, daterend van 18 februari 2022. Op dat moment was het Windkracht 11, en C.S.R. was in een paar touringcars onderweg naar Gouda voor het galadiner. Ikzelf had vanwege de zware storm besloten om thuis te blijven die avond. Dat was maar goed ook, want de dakpannen vlogen door de straat. En toen hebben wij thuis met zijn 3-en een alternatief gourmet-galadiner opgezet, zoals u hier kunt zien ;-)