Noviet Voorthan zoekt een kamer
Geachte Leden van het C.S.R.,
Ik ben Nathan, 18 jaar oud (bijna 19), en ik heb dringend uw hulp nodig!
Ik woon namelijk in Emmeloord, voor degenen die niet weten waar dat ligt: Emmeloord is een klein stadje in het midden van de NoordOostPolder, oftewel het midden van nergens.
Dankzij deze onfortuinlijke woonplek word ik gedwongen om meer dan twee uur met het openbaar vervoer te reizen, inclusief drie kwartier met de (tergend langzame) bus van Emmeloord naar Lelystad. Dit heeft zeer negatieve gevolgen voor mijn integratie: ik moet bijvoorbeeld eerder weg bij de kring of de borrel, omdat de bussen en treinen maar tot middernacht rijden in het periferie van Nederland.
Daar komt bij dat het openbaar vervoer zich de laatste dagen ook totaal niet heeft bewezen als een betrouwbaar transportmiddel. Al en al komt het er op neer dat ik geforceerd word om dringend om een kamer te vragen (onderhuur is ook helemaal top trouwens!), ook al vind ik iets zo dringend vragen wel lastig. U kunt begrijpen dat deze situatie het tegenovergestelde van schittermagisch voor mij is (dofrealistisch?). Een alternatieve optie is dat ik op de maandag- en/of woensdagavond kan logeren bij een van u, zodat ik niet om vijf uur mijn bed uit hoef te komen om de bus te halen.
Uiteraard krijgt u er wel een gezellige huisgenoot ervoor terug: ik zal mijzelf nader introduceren,
Ik kom uit een gezin van vijf, naast mijn ouders heb ik een broertje van veertien en een zus(je?) van zestien. Ik ben eerstejaars student Technische Informatica en mijn grootste hobby is, niet heel erg verrassend, programmeren. Ik heb hiernaast ook bij de reddingsbrigade gezeten en ik houd erg van zwemmen. Maar het meest schittermagisch vind ik lekker een borrel doen met mijn vrienden, waarvan ik er hier een heleboel hoop te maken; Ik houd dus zeker van gezelligheid en kletsen, misschien iets teveel, maar dat terzijde. Als ik tussen mijn drukke studie en sociale leven en hobby’s nog tijd vind, lees ik wel eens een boek. Mijn favoriet is de Heer Der Ringen. En zoals u hier beneden ziet vind ik mijzelf soms ook zodanig grappig dat ik wel eens een memerij maak.
Als u geïnteresseerd bent hoor ik graag van u terug, via elektronische brief of “Wat is app”, of u kunt mij ook bellen.
Met koninklijke groeten,
Nathan
bewerkt door : M'n broertje is 14💀
bewerkt door : achternaam prive