Kamer vrij op H.U.P. 💙🐻‍❄️

Ama. De Jong

Ha leden en dottige novieten, beste dakloze Civitassers,

Vanaf 7 november komt er een kamer vrij op H.U.P.!

Let op: omdat H.U.P. door de TU is aangewezen als sportershuis, krijgen sporters eerst de mogelijkheid om de kamer te dibsen. Als er geen sporter blijkt te zijn (grote kans) hebben we nog maar kort de tijd om zelf een nieuwe huisgenoot te zoeken, vandaar dat we wel alvast zijn begonnen. Het kan dus helaas voorkomen dat je wordt ingestemd, maar dan toch niet hier kan komen wonen doordat er een sporter is. Dan nu de leuke info 😊

Huize Hyacinthus Ursus Polaris is een prachtig C.S.R. huis, gelegen aan de . Je krijgt er 4 huisgenoten bij: 2 mannen en 2 vrouwen. We zijn, denken we, op zoek naar een man. Maar mocht je als vrouw denken dat we daarin een fout maken, kom dan vooral gewoon langs op instemming.

Er is een grote GR met het grootste beamerscherm van de Civitas na Confide. Met een druk op de knop kun je hier ook altijd muziek aanzetten op de Huis-Spotify. In onze achtertuin van 100m2 staat een trampoline en kun je heerlijk barbecueën. In onze voortuin, Het Delftsche Hout, kun je ook fijn barbecueën. We hebben een grote badkamer met 2 douches (goed gescheiden hoor), waar je de muziek lekker hard kan zetten of gezellig kan pilsen.
Het fietsen naar het centrum is maximaal 5 minuten en naar de TU maximaal 10 minuten. De PLUS en de IKEA zijn om de hoek.

Daarnaast zijn we een huis dat erg goed is in genieten, relaxen, bank hangen, gekke acties en partypoppers afsteken.

De kamer heeft een oppervlakte van 18m2 en heeft een wastafel met spiegel. De huur is rond de €480 inclusief gas/water/elektriciteit/internet/huisgenoten/tuin. DUWO heeft ons pas verteld dat we wellicht 80€ erbij kunnen verwachten vanwege energieprijzen, dus we stoken wat verantwoorder zodat dat hopelijk lager uitvalt.

De instemmingen zijn al zeer binnenkort, wij moeten namelijk eind volgende week uiterlijk al de nieuwe huurder aandragen. Heb je interesse? Stuur dan uiterlijk vrijdag (21 okt) een berichtje naar , geef het aan in de aanmeldlink instemming H.U.P. en misschien word jij onze nieuwe huisgenoot!

IJsberige groetjes,

Noordje, Yuki, Po en Tika
Buiten H.U.P. beter bekend als Jeanine, Stefan, Bart en Alene

bewerkt door : oud-PubCie zou toch beter moeten weten; adres en telefoon privé
bewerkt door : 18 m2 ipv 10 m2

Ama. De Jong

Whoops, de kamer is 18m2, geen 10m2 😄

Ama. Pellikaan jr.

Heyy huize HUP,

Ik ben Eline en ik ben opzoek naar een kamer in Delft. Ik speel Cello in mijn vrije tijd en ik doe de studie IPO. beter bekent als Industrieel Product Ontwerpen. Ik zou graag langskomen op de integratie om een kans te maken op de kamer. Ik ben weleenswaar geen man maar ik hoop dat dat weinig invloed zal hebben op de beslissing.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes

Eline