Kamer vrij op huize Gijs

Am. Gebraad

Waarde (kamerzoekende) leden en novieten,

Op het mooie stulpje van mij en Am. van Grootheest gaat onze derde huisgenoot ons binnenkort verlaten, en komt er dus een kamer vrij. Mocht u denken: “huize Gijs, daar heb ik nog nooit van gehoord”, dan kan dat kloppen. Vorig jaar was het namelijk nog ferm in handen van onze vrienden bij Virgiel. Sinds juli zijn we bezig met een geslaagde overname operatie, waarvan u het slotstuk kunt zijn! In andere woorden: huize Gijs was geen C.S.R. huis, maar met u erbij kan het dat wel worden!

Bij uw kamer van circa 12m2 (op 7 minuten van de campus en confide, rolafstand tot een lidl en op loopafstand van de vele winkels die de voorhof te bieden heeft) krijgt u dus twee huisgenoten en een GR. We worden inmiddels wat ouder maar zijn zeker nog actief bij C.S.R.

Mocht u geïnteresseerd zijn of nog vragen hebben kunt u mij of Am. van Grootheest een berichtje sturen. Er is wel wat haast bij geboden aangezien Duo een redelijk korte termijn hanteert voordat ze zelf iemand aandragen.

Groetjes,

Am. Gebraad

P.S: ja, de huisgenoot die vertrekt heet Gijs

Niet ingelogd

Beste huize Gijs,

Ik ben Ruben , 18 jaar. Ik ben van plan volgend jaar lid te worden bij C.S.R., maar het lijkt me nu al leuk om op kamers te gaan. Ik ben een eerstejaarsstudent Maritieme Techniek. Ik hou ervan om te sporten. Op dit moment voetbal ik in Woerden bij een vriendenteam. Ook vind ik een spelletjesmiddag of een avondje chillen met vrienden leuk. Het lijkt me leuk om langs te komen op de instemming.

bewerkt door : achternaam prive