Onderhuur op Bingo

Am. Van der Laan

Beste leden, lieve (nog) novieten en andere belangstellenden,

Van 7 maart tot 7 juni verblijf ik in Athene om daar op een school engels les te geven aan vluchtelingen. Dit betekent dat mijn kamer in Delft in die tijd vrij komt voor onderhuur! De doelgroep is mannen en vrouwen, dus vrouwen: laat je vooral niet tegenhouden je interesse te tonen.
Mijn kamer bevindt zich in het natuurschone en rustieke Voorhof van Delft en is één der kameren van Huize Rustoord Bingo.Gelegen aan een prachtige lange gang, die geschikt is voor o.a. skateboarden, basketballen en pianospelen. Deze gang is de heuse aorta van het huis en verbindt u met 7 andere fantastisch lieve huisgenoten. Daarnaast beheert Bingo de grootste jetzerverzameling van de Civitas! Om nog maar te zwijgen over ons aantal wasbakken, WCs en douches (van ieder 9 stuks of meer)

Dan nu wat praktische info over de kamer:

- Mijn kamer is rond de 24m2 (inclusief eigen badkamer!), en dat voor 370 euro per maand (inclusief alles).
- Geweldig huisgenoten (3 vrouwen, 4 mannen)
- Volledig gemeubileerd met, al zeg ik het zelf, een nagenoeg perfecte smaak. Dit houdt in:
ingebouwde kledingkast
bureau van 210x80cm
bank, kuipstoel en koffietafeltje
boekenkast
klein aanrechtje

Als dit je nog niet zoveel zegt, zou ik je vooral aanraden de foto's te bekijken :)

Indien ik je met het bovenstaande verhaal overtuigd heb, laat dan vooral je interesse blijken door deze Goochel Vorm in te vullen:

Vriendelijke groetjes,

Am. Van der Laan