Live it! 2023 - 17 t/m 20 mei


Ama. Vlastuin

Beste en lieve leden en novieten,

Komend Hemelvaartweekend is er weer een Live It! conferentie!!. U heeft er wellicht wel eens van gehoord, maar de Live It! en Read It! conferenties zijn een paar dagen waar alle studentenverenigingen die bij IFES zijn aangesloten zich verzamelen. U volgt een programma vol met mooie samenkomsten geleid door een ontzettend goede band, interessante workshops en sprekers met een bijzondere boodschap, maar ook veel ontspanning, gezelligheid en goed eten. Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, het was een supergave ervaring. Alle mensen die hier verzamelen zijn ten eerste echt in voor goede gesprekken en super geïnteresseerd in het ontmoeten van nieuwe mensen. Bent u nog nooit geweest? Dit is echt iets wat ieder lid in iedergeval één keer moet meemaken in zijn studententijd. Vraag een beetje rond op de borrel naar de goede verhalen over deze conferentie, ze zijn er genoeg te vinden!

Oh en wilt u voor het eerst mee? U krijgt korting van C.S.R. én IFES voor uw eerste conferentie! (en als je het heel goed doet krijg je zelf vroegboekkorting :))

Ik ben wel nieuwsgierig wie er dit jaar allemaal mee gaan, dus ben als u het van plan bent, ketz u hier in!

Het officiële aanmeldformulier vindt u hier!

Allemaal tot 17 mei in de Kroeze Danne :))


bewerkt door

Ama. Vlastuin

En bent u niet zo van tekst lezen, maar laat u zich liever overtuigen door plaatjes?

Volg de instapagina van de conferentie, genoeg beeldmateriaal te vinden!!!


Ama. De Jong

Jaaa dit zijn echt mooie conferenties. Zelf vind ik de Live it extra mooi omdat het een van de weinige conferenties is die gericht is op de doelgroep HBO/WO-studenten, wat merkbaar is in de onderwerpen en praatjes. Dat maakt dat ik eigenlijk altijd wegga bij de Live it met wat stof tot nadenken of nieuwe inzichten.

Daarnaast is de Live it gewoon altijd retegezellig en kan ik iedereen aanraden het tenminste één keer in je studententijd uit te proberen.


Ama. Vlastuin

Hulde voor am. Fiscus die als eerste voor het eerst mee gaat!

Wie volgt?!?!


Am. Van Eeken sr.

Omdat we als C.S.R. de Live it! erg belangrijk vinden, ontvang je als C.S.R.’er subsidie als je mee gaat naar deze conferentie!

Als je voor het eerst gaat krijg je €22,50 en als je al vaker op de Live it! bent geweest krijg je €7,50 subsidie.

Daarnaast krijg je €10,- vroegboekkorting van IFES zelf als je vóór 16 april aanmeldt.

In het gunstigste geval kunt u dus naar deze mooie conferentie voor €67,50 in plaats van €100,-

Zeer aan te raden dus!


Ama. Vlastuin

Vandaag is de laatste dag van de vroegboekkorting!

Als u nog twijfelt, geef me vandaag gewoon even een belletje, dan wil ik u van harte vertellen waarom de Live-it het echt waard is!

Dus ga gezellig mee!!


Ama. Pellikaan sr.

Nog minder dan een maand en dan gaat de Live it! van start! (17 t/m 20 mei)

 Samen met andere studenten gaan we kijken naar onze waarachtige ik! Aan de hand van de verhaallijn van Jakob. Hoe kunnen wij leren van Jakob en dit toepassen in ons eigen leven.
Daarnaast zijn er ook diensten, workshops en heel veel gezelligheid!

Heb jij je nog niet opgegeven?! Geef je dan nog snel op en neem je studenten vrienden ook mee! Aanmelden kan namelijk nog tot 3 mei, dan sluiten ze definitief!

Let op: Er is ook een winactie, namelijk de 300ste student die zich aanmeldt, krijgt een gratis ticket! Dat wil je toch niet missen? Geef je snel op en wellicht ben jij wel de 300ste student! (We zitten nu op 290 aanmeldingen)

 Meer weten over het thema, de Live it! en of het programma? Ga dan naar de site: https://wijzijnifes.nl/liveit/

 Wij zien uit naar jouw komst en samen een gave Live it! te beleven!

 Groetjes,
Live it! Commissie 2023


Ama. Vlastuin

U heeft dus nog vandaag en morgen om u om te geven!!

Laat het niet aan u voorbij gaan!


Am. Nederveen •

Ga je mee? Neem deel aan deze groep voor dingen als autoplekken: