Kamer vrij op de Bosboom

Am. Verbeeke

Beste kamerzoekende,

Op 1 juni (in overleg evt iets eerder) komt er een kamer vrij op de Bosboom. Wij zijn daarom op zoek naar een nieuwe (mannelijke) huisgenoot.

In ons mooie huis vind je 2 gezellige huisgenoten, een prima keuken, badkamer en wc en een brede gang met eettafel die dienst doet als GR. Vanaf hier ben je in 8 minuten op de TU, Confide en het station. Verder is de Lidl om de hoek en ook De Hoven is op loopafstand.

We eten bijna altijd samen en spelen wel eens een spelletje. We willen daarnaast ook wat vaker een huisavondje gaan plannen.

De kamer die vrijkomt is +/- 16 m2 en de huur ongeveer €320 plus een paar tientjes aan servicekosten.

Klinkt dit goed en kom je graag langs? Reageer dan hieronder of stuur mij een appje.

Groetjes,

Jesse en Lucas

Niet ingelogd

Hey Jesse & Lucas,

Ik kom komend schooljaar naar delft en ben erg geintreseerd in deze kamer, kan ik een keer langs komen.

Joël de Jong ()

bewerkt door : telefoon prive

Niet ingelogd

Beste Jesse & Lucas,

Ik hoop deze zomer het eerste jaar van Werktuigbouwkunde af te ronden en zoek een kamer, zodat als ik bij de vereniging kom ik ‘s avonds niet terug naar mijn ouderlijk huis hoef of bij iemand moet overnachten. Ik kom dus graag langs.

bewerkt door : Mobiel prive

Niet ingelogd

Hoi , Jesse en Lucas

Volgend jaar hoop ik in Delft te gaan studeren en zou me graag bij jullie vereniging aansluiten. Vandaar dat ik erg geïnteresseerd ben in de kamer. Ik zou graag een keertje langs komen!

Groeten Gerald Boekee

Niet ingelogd

Hoi Jesse en Lucas,

In september hoop ik te beginnen met mijn bachelor werktuigbouwkunde aan de TU. Ook ben ik van plan me aan te sluiten bij CSR. Verder houd ik erg van gezelligheid met of zonder een drankje, en daarnaast speel ik in mijn vrije tijd graag piano. Is deze kamer nog beschikbaar? Zo ja, dan ben ik zeker geïnteresseerd! Ik zou graag een keer langskomen!

Mvg, Maurits Groen

Am. Verbeeke

Sorry, we hebben al een nieuwe huisgenoot gevonden.

Er kan dus een slotje op.

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.