Onderhuurder gezocht
Lieve leden en aankomend leden,
Voor komend collegejaar Q1 (~1 september - 10 november) zoek ik iemand die op mijn mooie studio zou willen passen. Eventueel onderhuur in de zomervakantie is ook mogelijk in overleg.
De studio ligt op de 9e verdieping van de flat aan de Stieltjesweg op de campus. Alle voordelen die dit bied kunt u zelf invullen. Het betreft ongeveer 25 m2 en is gemeubileerd. De huurprijs is 400,- per maand.
Voor verdere vragen of opmerkingen mag u mij berichten.
Am. Pomp
Een goede vriend van mij heeft een nagenoeg identieke studio waar hij een onderhuurder voor zoekt. Het zal gaan om de periode van ongeveer 1 augustus tot 10 november (in overleg). De huurprijs is iets hoger, maar voor die prijs krijgt u wel een kamer met ontzettend veel gave features functies.
Bij interesse mag u mij berichten, dan verwijs ik u door.
Am. Pomp
Beste Pomp,
Mijn naam is Hannah, ik ben 21 jaar oud en studeer en woon momenteel alweer bijna drie jaar in Wageningen. Na de zomer hoop ik de minor International Entrepreneurship & Development te gaan volgen aan de TU Delft, en daarom ben ik op zoek naar een kamer voor de maanden september en oktober, dat komt precies goed uit met wanneer jij een onderhuurder zoekt. Deze minor bevat namelijk een stage van drie maanden in het buitenland, waardoor ik maar voor twee maanden een kamer nodig heb.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vriendinnen af te spreken, te koken, te wielrennen of te hardlopen of om te terug te trekken met een goed boek. Daarnaast ben ik actief bij Navigators Wageningen (NSW) waar ik het ook ontzettend naar mijn zin heb. Hoewel ik daar goed op mijn plek zit vind ik het leuk om een nieuwe stad te ontdekken en misschien wat van CSR mee te krijgen.
Het lijkt me leuk om jouw studio een tijdje te onderhuren.
Groetjes,
Hannah
Beste Am. Pomp,
ik ben Manou 23 jaar! Geboren te Utrecht en naar Groningen verhuist voor de studie Verpleegkunde en lid geworden bij Navigators Groningen. Dit jaar wordt ik lid af en 1 september start ik met werken als Verpleegkundige in het Reinier de Graaf Gasthuis wat maakt dat ik opzoek ben naar een leuke kamer in de omgeving van Den Haag/Delft.
In mijn vrije tijd houd ik van koken, (vecht)sporten en zeilen Het lijkt mij leuk om op jou studio te passen en wanneer het mogelijk is zou ik er iets eerder in kunnen!
Ik kijk uit naar je reactie😊
Groetjes Manou de Groot
Tel:
bewerkt door : Gegevens prive
Hier mag een slotje op