Schittermagisch Vet Episch Ultiem Gouden Concert Juli 2023
Lieve leden,
Wisten jullie dat er redelijk wat creatieve en muzikale leden zijn op onze mooie vereniging?
Sterker nog, wisten jullie dat er sommige leden zijn die ook daadwerkelijk officieel muziek uitbrengen op streaming services?
Sterker dan beresterk nog, wisten jullie dat een van die officiële singer-songwriter/producer artiesten binnenkort een live concert zal geven?
Ja, dat hoor je goed! De artiest Aurelio Bulla (met wie ik toevallig mijn naam deel) zal binnenkort op 7 juli een live concert geven in Rotterdam Zuid!
Liederen waar er liefde wordt geüit, bars die op beats worden gegooid, en zelfs aanbidding. Het zal allemaal langskomen!
Het concert zal in de Adriaen Janszkerk in Rotterdam IJsselmonde plaatsvinden op dus vrijdag 7 juli om 19:00.
Mocht je dus willen komen, of nog meer informatie willen, bezoek dan even deze pagina.
Hierop kan je een ticket halen die 3,20 kost, wat ik als bijdrage zie voor mijn reis naar Amerika binnenkort. Als je het echter echt niet kan betalen mag je uiteraard ook gratis komen.
Het zal hoe dan ook een vette avond worden, die niet alleen in het teken staat van de artiest! (hint hint ;)
Veel liefs <3,
Uw enige echte singer-songwriter evangelist,
Aurelio Bulla
bewerkt door
Schittermagisch. <3 Er zijn trouwens meerdere C.S.R.-leden die een bijdrage leveren aan dit concert. 💪🏾
Ga je naar Amerika in Drenthe of in Limburg?