Het Colosseum zoekt onderhuurder
Beste (aankomende) leden,
Het Colosseum heeft een gemeubileerde kamer ter beschikking van maar liefst 12 m2 voor onderhuur!
Het is een bescheiden huisje in Voorhofdreef met 3 bewoners, een balkon, een GR van 28m2 met beamer met aangesloten Wii.
Verder is het 10 minuten fietsen naar Campus en Confide & maar liefst 2 minuten naar de dichtstbijzijnde supermarkt!
Praktische informatie:
Periode: september t/m maart
Huur per maand: 400 euro incl.
Ben je geïnteresseerd? Stuur mij dan vooral een bericht of reageer op dit bericht!
Groetjes,
Ama. Kemeling
Beste bewoners,
Ik ga volgend jaar beginnen met mijn bachelor werktuigbouwkunde aan de TU, en ben daarnaast van plan me aan te sluiten bij CSR! Ook ben ik nog op zoek naar een kamer, vandaar dat ik ook reageer onder deze post. Momenteel woon ik nog bij mijn nog in zeeland, elke dag op en neer reizen is dus geen optie. Ik heb dus zeker interesse in deze kamer, en zou graag een keer langskomen!
Mvg, Maurits Groen
Beste bewoners,
Komend jaar hoop ik lid te worden van csr. Ik zou dan ook graag op kamers willen om actief te kunnen zijn bij de vereniging. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon erg fijn om in het mooie Delft te wonen.
Even wat over mezelf. Ik ben achtien jaar, speel saxofoon en heb schoenmaat 43 (ik weet niet waarom, maar dat scheen belangrijk op andere instemmingen). Daarnaast heb ik veel ervaring met wii-spellen (mario kart is mijn favoriet). Ik ben er alleen niet erg goed in, dus dan winnen jullie lekker makkelijk. Ik hoop komend jaar technische natuurkunde te gaan studeren, maar hoop ook tijd te hebben om gezellig mee te doen binnen het huis.
Ik hoop dat ik nog op tijd ben, omdat ik afgelopen week geen internet heb gehad.
Met vriendelijke groet,
Alexander Bunschoten
P.s.
Ik ben ook te bereiken via . Het is wat jullie makkelijker vinden.
Met vriendelijke groet,
Alexander Bunschoten
bewerkt door : Mobiel prive