[Per Direct Aangeboden] Kamer beschikbaar in de Gele Flât (Delft Buitenhof)
Beste leden,
Er is bij ons in huis een kamer vrij! Deze staat al sinds eind juli leeg, en na korte onduidelijkheid vanuit Vidomes mogen we nu weer iemand instemmen. :)
Over de kamer
De kamer is 16m² of 17m² groot: je kunt zelfs kiezen! Er is namelijk ook een huisgenoot die wel wil doorverhuizen als je liever zijn kamer hebt. De ene zit aan de (iets rustigere) achterkant maar is wel kleiner, de andere zit aan de voorkant en is een vierkante meter groter.
Over het huis
Ons huis bevindt zich op de eerste verdieping van de Gele Flât (aan de Lisztstraat). Of we nou intussen nog Huize Spijtpaap heten of Klein Berlijn weet ik niet, maar de papen zijn in ieder geval uit het huis verdwenen. We zijn een redelijk rustig en opgeruimd huis met 3 kamers, en af en toe houden we ook wel van wat gekkigheid of een feestje.
Verder wordt er hier in huis af en toe lekker geklust: zo hebben we de keuken en de woonkamer gerenoveerd in de afgelopen 2 jaar, en heb ik een paar weken geleden een terrasverwarmer geïnstalleerd op het balkon.
De buurt (Buitenhof) heeft veel groen en we zitten op 3 minuten lopen van de Lidl. Verder zijn Verdieping 1, ‘t Schip van Columbus en Café Reinier (‘vo) ook heel dichtbij. Verder zitten er studentenwoningen verspreid door de flât, o.a. boven ons en aan de zuidkant naast ons.
Heb je interesse? Neem dan met mij contact op.
Groetjes,
Am. van der Leer
De kamer is gevuld! Welkom Baan () :)
Slotje