Fietsensloop der Civitas


Am. Vernhout •

Op De Lindenburgh zat voorwielen! Moet u wel sleutel 15 meenemen, want ze zitten nog vast aan fietsen.

Am. Riedstra •

Heb er een kunnen vinden!

Am. Geerts •

Beste Civitas,

Ik ben op zoek naar een voorspatbord en een handvat. Wat het handvat betreft: als die niet met blote handen van uw fietswrak af te trekken is, laat dan maar zitten, want dan krijg ik hem er met mijn matige fietsenmakersvaardigheden vast ook niet vanaf.

Groetjes,
Am. Geerts

Am. Vernhout •

Citaat van 1241:
Beste Civitas,

Ik ben op zoek naar een voorspatbord en een handvat. Wat het handvat betreft: als die niet met blote handen van uw fietswrak af te trekken is, laat dan maar zitten, want dan krijg ik hem er met mijn matige fietsenmakersvaardigheden vast ook niet vanaf.

Groetjes,
Am. Geerts

U mag komen snuffelen bij fietsenkerkhof De Lindenburgh!

Am. Geerts •

Mijn fiets heeft weer een handvat en een prachtig spatbord incl. CSFR-sticker. Ik raad het fietsenkerkhof van De Lindenburgh van harte aan!

Am. Vernhout •

Kijk, dat een kerkhof nog eens een positieve recensie kan krijgen ;p .Fijn dat u geholpen bent met onze overtollige stalen-ros-inventaris!

Ama. Golverdingen •

Aangeboden: een bagagedrager voor een 28-inch achterband.

Een tijdje geleden wilde ik mijn bagagedrager vervangen maar bleek mijn fietsband 27 inch i.p.v. 28 inch te zijn. Nu slingert deze nieuwe bagagedrager rond in mijn kamer maar ik kan er vrij weinig mee.

Wilt je hem hebben? Stuur me even een berichtje dan kun je hem van me overnemen.

Foto:

Am. Vrijmoeth •

Beste leden,

Wie kan mij verblijden met:
1. Ketting
2. Zadel

Ik ga ff een stationsfiets in elkaar beunen.

Am. Groeneveld

Beste Civitas,

Het achterwiel van mijn fietsje is in alle opzichten toe aan vervanging. Ik ben op zoek naar een achterwiel van 28 inch met eventueel 3 versnellingen. Bijhorende binnenband en buitenband kan ik gebruiken maar ik denk erover na om die nieuw aan te schaffen.

Alvast bedankt,
Een zoekende noviet.

Am. Aantjes •

Iemand nog een fiets waarvan de zadel daarvan eraf geschroefd kan worden?

Am. De Rooij •

Wil je de fiets of het zadel?

Am. Van Beugen

U mag bij De Lindenburgh komen kijken of er een geschikte donorfiets is!

Am. Aantjes •

Citaat van 1613:
Wil je de fiets of het zadel?

De zadel ;)
Dank Lindenburgh, je krijgt bericht.

Am. Uijl •

Mooie leden,

Heeft iemand nog een 28 inch achterwiel met terugtraprem over? Die van mij heeft het helaasch begeven.

Am. Vrijmoeth •

Leden! Heeft iemand nog een voorwielletje 28 inch ofzo?

bewerkt door : Extra nadruk op VOOR-wiel

Am. Vrijmoeth •

Voorwieletjes zijn meestal wel goed vertegenwoordigd op de donorfietsen toch?

Am. Van Beugen

We hebben nog wel een aantal voor- en achterwielen (van 28") in onze voortuin! Ze zijn wel allemaal lek of versleten, dus als jullie zin hebben om de band te plakken/vervangen, zijn jullie welkom om de wielen van de fietsen af te draaien.

Ama. Van Riggelen

Mooie Civitas, heeft iemand een zadel over? De duct tape die mijn huidige zadel bij elkaar houdt begint los te laten.

Am. Nelemans

Op het voordek van het Schip van Columbus ligt nog een fiets zonder voorwiel met een best wel prima zadel. Dat zadel mag u gratis en voor niets komen ophalen. Rest van de fiets ook trouwens, mocht iemand daar behoefte aan hebben.

Foto:

Am. Bosch •

Civitas,

ik heb tegenwoordig een buurman met een eng grote verzameling aan voor en achterwielen. Dus als u ooit nog een wiel nodig hebt, mag u die hier voor 5 a 10 euro komen ophalen. Zorg wel dat u de juiste afmetingen weet, want hij heeft er vrij veel.

Voor iets meer wil hij vast ook wel een hele fiets voor je fixen, maar dat zal velen van u natuurlijk hun eer te na zijn.

Laat maar weten als u iets nodig hebt.
Hoeja!