Fietsensloop der Civitas

Pagina: 13 4 5 6
Am. Fontijn
Ik heb nog een oude fiets staan met gesneuvelde remmen en rare versnellingen. Hij is tot 14 september gratis op te halen. Het is dit model.

bewerkt door : Hij is weg
Am. De Rooij sr.
Ik ben op zoek naar een achterwiel met achteruittraprem, heeft iemand er toevallig eentje liggen?
Am. Vrijmoeth •
Misschien kan am. Bosch bolletje u helpen? Zie zijn bericht van 3 maanden terug.
Am. Bosch •
Ha Civitas,

ik heb een volgend mooi aanbod voor u, zeker voor de luiere fietsenmakers onder ons:

Bij het klussen voor Present ben ik laatst Mick tegen gekomen. Een hele capable klusser, die naast vrijwilligerswerk ook graag wat bij sleutelt als self-made fietsenmaker. Dus, als u een keer op zoek bent naar een redelijk geprijsd studentenfietsje (+- 50?) kan hij je zeker helpen. Plus, als er ooit wat kapot aan is, kan je hem altijd bellen. Daar doet hij zelden moeilijk over. Al met al stukken goedkoper dan een swapfiets in elk geval!

(Z'n nummer: )

bewerkt door
Ama. Van der Vlist

Beste Civitas,

Ik ben op zoek naar een achterwiel met achteruittraprem, afmetingen 28 x 1 5/8. Als iemand er toevallig een heeft liggen, zou ik hem graag willen overnemen om een mooi stukje antiek mee te repareren. :)

Alvast bedankt!

Am. Vernhout

Tja, dan ligt je achteras ineens in tweeën…

Ik ben daarom op zoek naar een 28 inch (Gazelle) achterwiel met trommelrem.

Ons kerkhof voorziet helaas niet.

Zijn er ergens nog grazige weiden of eeuwige jachtvelden met een weinig of meer achterwielen van deze categorie? Ik hoor het dan graag.

Liefs

B.J. Kool

Wij hebben nog een aantal velgen in de berging liggen, ik zal zo eens even kijken of er nog wat tussen zit…

Am. Vernhout

Wat een vreugde zou dat wezen!

bewerkt door
Pagina: 13 4 5 6
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd