Is er meer dan party en chillen?

Niet ingelogd
Amicae amicique,

Als oud-lid van C.S.R. en oprichter van Stichting Beach Mission wil ik graag de evangelisatiereizen naar Lloret de Mar en Blanes komende zomer onder jullie aandacht brengen.
Enige tijd terug was ik te gast op een maaltijd en heb ik hier al iets over verteld.
Neem bij interesse even contact op met mij (info@beachmission.org en 06-23454786) of am. Wittingen .

Met amicale groet,
Dirk-Jan Boerman

Beach Mission is een interkerkelijke zendingsorganisatie die actief is in Europese badplaatsen is om jongeren op een persoonlijke en levensveranderende wijze in contact te brengen met Jezus. Vorig jaar augustus is er voor het eerst een groep vanuit deze organisatie naar Lloret de Mar vertrokken om midden in het uitgaansgebied te getuigen van het wonder van het Evangelie. In de herkenbare gele T-shirts trok elke dag een deel van de groep erop uit om jongeren het Goede Nieuws te verkondigen, voor hen te bidden of om praktische hulp te geven.

Ook dit jaar er weer een enthousiaste groep naar Lloret de Mar en dit jaar gaat er nog een reis naar Spanje. Beach Mission wordt ook actief in Blanes, een strandplaats verderop. Een deelnemer van vorig jaar zei: ‘Tijdens mijn gesprekken met jongeren merk ik dat ik niet alleen een zegen ben voor hen, maar ook voor mijzelf’. De oprichters van Beach Mission zijn dan ook dankbaar dat de zegen die ze mogen uitstralen nu weer op nog een plaats verspreid wordt. Deelnemers gaan mee, omdat ze willen getuigen dat ze een relatie met God hebben, die hen gelukkig maakt. Zij willen de jongeren in Blanes en Lloret de Mar hierin laten delen.

Er ontstaan mooie gesprekken in de avonden en er mag voor veel jongeren gebeden worden. Jongeren met interesse worden uitgenodigd voor het buffet, waar ze nog meer over het geloof horen. Op deze manier zijn er al heel wat jongeren in contact met God gekomen. Beach Mission vindt het belangrijk om zo veel mogelijk samen te werken met locale kerken en andere organisaties. Deze kunnen de jongeren die in contact zijn gekomen met het geloof verder helpen en nazorg bieden.
De reis naar Spanje is voor alle leeftijden en er is veel ruimte voor vrije tijd en stille tijd. Wil je een onvergetelijke vakantie en tegelijk geestelijk opgebouwd worden? De reizen zitten nog niet vol, dus als je je aangesproken voelt, neem eens een kijkje op de website www.beachmission.org en meld je aan!

Am. Klein
Amicae amicique,

Alweer 4 maanden geleden dat dit bericht op de stek werd geplaatst. Vandaag is het dan zover de Reis richting Lloret de mar zal vertrekken. Ikzelf zal hier bij meegaan en am. Wittingen zal zodra de reis richting blanes gaat aansluiten.

Wij hebben er beide ontzettend veel zin in, maar ik realiseer me ook steeds meer dat deze reis ontzettend veel afhangt van God. Dit is aan de ene kant supermooi, maar aan de andere kant ook super spannend. Gelukkig weten we dat God heel graag meer van Zijn mensen bereikt en mogen we er op vertrouwen dat Hij met ons meegaat.

Ik wil jullie vragen om te bidden voor deze reis in het algemeen en voor mij en Am. Wittingen.

Gebed gaan wij namelijk echt nodig hebben als we in Lloret of blanes zijn. Kunnen jullie bidden voor het openen van de harten van de Jongeren. Kunnen jullie bidden voor een veilige reis en genoeg mogelijkheden voor het team om Jezus bekend te maken?

Mocht je het leuk vinden om de reis dag voor dag te volgen en specifiek te bidden voor mensen die wij spreken of dingen die gebeuren dan kun je de gebedsbrief aanvragen op beachmission.org(onderaan de pagina).

Alvast bedankt voor de moeite en nog een fijne vakantie

Groet,
Am. Klein
Am. Van de Ven •
Wat vet dat jullie dit gaan doen! Succes en veel zegen gewenst! Ik ga t zeker meenemen in mijn gebed.
Am. Klein
Alweer een hele tijd geleden gingen Am. Wittingen en ik mee met deze reis. Zie de rest van het draadje. Dit jaar kan ook jij mee met een reis van beachmission. Binnenkort zal hier op de maaltijd wat meer informatie over komen.

Spreek in iedergeval Mij of Am. Wittingen aan de komende tijd als dit iets voor jou is!
Ben je benieuwd hoe dat was?
Interview EO Simon
Aankomende Zaterdag zal er een trainingsavond zijn in Leiden. Dit is en buitenkansje om een keer uit te stappen in geloof en een keer wat uit te delen van al die kennis, liefde, genade die je al die tijd al van God hebt ontvangen!
Ik kan hier zelf helaas niet bij zijn (Want 13 weekend) maar dit wil ik toch even onder de aandacht brengen.

Meer info
Beachmission Site
Data Trainingsavonden
Aanmeldlink Trainingsavond Leiden

WOW dat klinkt Goed?
Lees Verder:
Verklapper
Heb je het ook vaak over evangeliseren, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Denk je dat er nog veel te leren is voor jou op het gebied van evangelisatie? Of denk je hier überhaupt niet over na maar lijkt het je toch wel interessant? Wordt ook visser van mensen!(zie het filmpje).

Beachmission is de organisatie waar dit mogelijk is. Beach Mission is een interkerkelijke organisatie die evangelisatiereizen organiseert naar populaire uitgaansgebieden zoals Lloret de Mar en Blanes. Beach Mission wil een een positieve impact hebben op de levens van jongeren en op uitgaansgebieden door hulp te bieden en door jongeren op een levens veranderende wijze met Jezus in contact te brengen.

Zelf zijn wij lid bij de studentenvereniging C.S.R-Delft en zijn vorig jaar mee geweest met een evangelisatiereis van BeachMission. We hebben mooie ervaringen opgedaan en gemerkt dat het goed is om je in te zetten voor de uitbreiding van Gods koninkrijk. Hoewel we geen tot weinig ervaring hadden met evangelisatie hebben we hier ontzettend veel van geleerd en werden we hierin goed ondersteund door meer ervaren evangelisten en door God. Bovendien hebben we gemerkt dat God zich niet laat beperken door een te kort aan ervaring van deelnemers.

Wij denken dat deze reis voor jou als student een verrijkende ervaring is en dat het relatief makkelijk is om een gesprek aan te gaan als student met jongeren.
Voor aankomende zomervakantie is Beach Mission op zoek naar deelnemers voor één of meerdere van deze reizen. Lijkt jou dit supermooi of heb je vragen neem dan contact met ons op en neem een kijkje op de site of kijk het filmpje(https://youtu.be/5QKLKnp-Jwc)
Met amicale groet,
Martijn Wittingen (0657666611)
Simon Klein(0638223549)
Am. Klein
Beste C.S.R.-ers,

Komende Zaterdag zullen de eerste 3 mede-civitassers(Hilda,Denice en ik) afreizen naar spanje. Een week later zullen er nog 2(Judith en Ivo) afreizen en hierom vraag ik jullie gebed. Vanaf 29 augustus tot en met 6 augustus zullen er C.S.R.-ers op de straten van Lloret of Salou rondlopen!

Gebed is een krachtig wapen dat wij van God gekregen hebben. God vraagt ons te strijden tegen het kwade. Wilt u voor ons bidden?

Je kunt je inschrijven in de gebedsbrievenlijst op Beachmission.org

Een Fijne vakantie toe gewenst
Ama. Jongeneel
Amice amicique,

Zoals hierboven schreef, zijn hij, en ik momenteel in Lloret de Mar om te evangeliseren. Wij willen u echt vragen om gebed. God is hier krachtig aan het werk. We hebben toffe gesprekken, mogen voor jongeren bidden en zien dat God hen aanraakt. Tegelijk zien we dat de duivel niet stil zit als God aan het werk gaat. We ervaren op allerlei vlakken tegenstand. Bid voor wijsheid, moed, vertrouwen en bescherming.

Het zou helemaal tof zijn als u u aanmeldt voor de gebedsbrief. U krijgt dan voor de weken die u aanklikt (er zijn C.S.R.-ers tot en met week 31) vijf keer per week een mail met een stukje van wat we meemaken / wat God doet en concrete bid- en dankpunten. Inschrijven duurt 1 minuut en kan hier.

Dankuwel voor uw gebed. Het is krachtig.
Am. Klein
Citaat van 1360:
Amicae, amicique, enkele noviet,

Nu de eerste zonnestralen het toelaten om eens in de zoveel tijd weer eens zonder jas naar buiten te gaan wordt uw verlangen naar de zomer waarschijnlijk al wel aangewakkerd. Ik zal vast met u wegdromen

ik ben in Spanje/ Lloret de Mar. Ik kijk om mij heen en zie ontzettend veel tieners, jongeren die onderweg zijn naar één van de vele clubs. Ik kijk nog is goed. Is dit het leven, is er meer dan feesten en chillen. ik kijk naar beneden, ik heb een gele polo aan. Waar ben ik aan begonnen denk ik. Is dit echt waar men op zit te wachten. Op dat moment loopt er een groep straalbezopen jongeren langs: "Helemaal naar de Klootee !!!" zingen zijn luidkeels, een verdeelde gedachten schiet door mijn hoofd. Ik houd ook wel van een feestje, maar daar ben ik hier nu niet voor.

Langszaam schuifel ik mee met die andere gele polo. "Hé jongens, hoe is het?" begint hij het gesprek. Het blijkt goed te gaan, ze zijn beniewd wat er op mijn polo staat, ik draai me om en één van de jongens leest het voor: Did you know you are loved? Gods love never fails 1 cor 13!" Huh ben jij christen!? Wat doen jullie nou weer hier? Een mooi gesprek volgt. "Mischien durf ik volgend gesprek ook wat te zeggen" denk ik.

U begrijpt het al dit gaat niet over startkamp, maar over Beachmission. Dit verhaal hierboven was ongeveer hoe ik mijn eerste actie ooit in Lloret de Mar herinner. Nu 3 jaar verder heb ik heel veel van dit soort gesprekken gevoerd en de drempel blijft bestaan, maar ik heb ontzettend veel mogen leren.

Komend jaar zal ik 1 van de 9 reizen gaan leiden (Lloret 3 (2 tot 10 Augustus). Om deze reden en omdat ik denk dat het een hele toffe ervaring is hierbij even een kort promoberichtje op de stek!

Ik wil je aanmoedigen om na te denken of je mischien meewilt gaan komend jaar, en hier over wilt gaan bidden. Als je vragen hebt spreek dan even wat leden aan die zijn meegeweest. Als je met de reis die ik leid of een andere natuurlijk mee wil spreek mij dan even aan of kijk op de website.

Tijdens de reis van Amice Van der Horst sr. is een heel duidelijk filmpje gemaakt die mooi laat zien hoe zijn reis eruit ziet:

Wil je meer weten spreek dan één van de vorige deelnemers aan (Vinden ze vast niet erg ;):

bewerkt door
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd