[Aangeboden] Kamer Den Haag centrum


Am. Koeman •

Amicae amicique,

Per mei-juni (voorjaar) ben ik op zoek naar naar een huisgenoot! In het voorjaar gaat am. Bosselaar bolletje uitvliegen en ben ik op zoek die een nieuwe huisgenoot in deze historische tweepersoons-bovenwoning in centrum den Haag (Schoolstraat).

Denk jij erover na om binnenkort de stap te maken naar het burgerleven, of ben je in het geheel toe aan een nieuwe stap (en een nieuwe stad?), stuur mij dan vrijblijvend een berichtje! Den Haag is een super stad om in te wonen en deze bovenwoning in hartje centrum den Haag is een mooie uitvalsbasis. Supermarkt op loopafstand (2-3 min).

De kamer is 14 m2, met doorloop naar het balkon op het oosten (ca. 8 m2). We delen het huis met twee verdiepingen samen, met een ruime keuken (24 m2), woonkamer (27 m2) en badkamer. De kosten per maand zijn ongeveer 530 euro inclusief GWL, internet en belastingen. Foto's in de verklapper.

Benieuwd, en wil je meer weten? Neem vooral even contact op en kom eens kijken!

Arthur


bewerkt door : prive

Am. Joziasse •

Amicae amicique,

Per medio oktober 2023 tot en met eind mei 2024 zoek ik een onderhuurder voor mijn gemeubileerde kamer in Den Haag.
De kamer die vrijkomt is ca. 35m2 en je deelt een ruime keuken (24m2), woonkamer (27m2) en badkamer met . Het huis bevindt zich midden in het uitgaans- en winkelgebied van Den Haag. Tram 1 richting Delft is 10 minuten lopen, trams richting Den Haag centraal vertrekken op 1 minuut lopen en de terrassen van de Grote Markt en Fiddler op nog geen 30 seconden kruipen.

Adres: Schoolstraat 16A, Den Haag

Huurprijs (inclusief GWL en internet, exclusief belastingen) €1000/maand.

Ik zoek bij voorkeur iemand die bijna afgestudeerd is of net begonnen is met burgeren. Er bestaat een kans dat je permanent kan blijven wonen, aangezien op een laag pitje naar andere woonruimte aan het zoeken is.

Foto’s vind je in de verklapper hieronder.

Ik kijk niet meer zo vaak op de stek, dus stuur me een appje of bel me bij interesse.


bewerkt door