Kamer beschikbaar in Rijswijk

Niet ingelogd

Beste,

Ik ben op zoek naar een rustige, (mannelijke) student om een kamer op te vullen. Vanaf medio augustus komt er in een appartement van 110m2 een kamer van 9m2 beschikbaar, er is kastruimte beschikbaar net buiten de kamer. Het appartement is gelegen op 20 minuten fietsen vanaf de tu. De kamer kost 375 euro per maand inclusief gwe en wifi.

Groet,

Robert

Niet ingelogd

Beste Robert,

Ik ben Floris en ik ga komend jaar Civiele Techniek studeren in Delft. Ik zoek momenteel een kamer en ik wil graag wel een keer langskomen om kennis te maken. Ik ben 16 (bijna 17) dus je bier is veilig. Op het moment woon ik in Nieuwegein, en al is het hier leuk, elke ochtend om 6 uur de bus pakken om op tijd te komen is NIET gemakkelijk dus daarom wil ik graag in de buurt van Delft wonen (en Rijswijk is dichtbij genoeg).

Stuur me gerust een mailtje en hopelijk tot ziens!

Groet, Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi Floris,

Je hebt een goede studiekeuze gemaakt, ik ga ook civiele techniek studeren. Ik woon in Middelburg dus een eerste kennismaking is misschien makkelijker online. Ik ben niet heel erg bekend met dit forum en emailadressen delen maar ik hoop dat het overkomt, mijn e-mailadres is

gegroet,

Robert

Niet ingelogd

Hoi!

Ik ben Henoch (19) en ga aanstaand schooljaar in Delft studeren (werktuigbouwkunde) en ik ben op zoek naar een studentenhuis/appartement waar nog een kamer beschikbaar is. Dit lijkt mij een uit gelegen kans!

Mij lijkt het leuk om in een gezellig studentenhuis te wonen waar we regelmatig samen leuke dingen doen maar ook ruimte is om te kunnen studeren. Op dit moment woon ik in Leeuwarden, hierdoor wordt op en neer reizen lastig.
Ik ben in mijn vrije tijd vaak met mijn oldtimer Audi en brommers bezig en hou van touren. Daarnaast hou ik van varen en ben ik veel te vinden op het terras.

Mail: mobiel:

Ik zou het super leuk vinden om een keer langs te komen en kennis te maken en zie daarom graag een reactie tegemoet,

Groetjes Henoch

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi, ik ben Chris. Ik woon op het moment nog met mijn gezin in Leusden (Utrecht) en ben op zoek naar een kamer dichtbij de TU waar ik komend jaar begin aan de studie bouwkunde. Ik ben achttien jaar, christen en ik houd van gezelligheid en muziek. Ik luister vooral naar rapmuziek en soms vind ik het zelfs leuk om met vrienden teksten proberen te schrijven op zelfgemaakte beats. Verder geniet ik ook van een rondje hardlopen, een goede Netflix-serie, een potje gamen of een biertje.

Het lijkt me leuk om een keer kennis te maken.

Mvg, Chris van Zwol

Niet ingelogd

Hoi Henoch en Chris,

Een verdere kennismaking is een goed idee, om een afspraak te maken is mailen of appen misschien handiger. Mijn emailadres is en nummer

Groeten,

Robert

Niet ingelogd

Hoi!

Ik ben Niels, ik ben 17 jaar en woon in Wezep. Ik ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren in Delft en ben daarom op zoek naar een kamer. Wat info over mijzelf: ik vind het leuk om te sporten(vooral voetbal), te gamen, te kaarten met vrienden of gewoon wat anders te doen met mijn vrienden.

Ik zou het leuk vinden als ik binnenkort een keer langs kan komen. Als je mij wat beter willen leren kennen mag je altijd contact opnemen.

Mijn telefoonnummer is , mijn emailadres

Groeten Niels

Niet ingelogd

Hoi,

Ik ben Reinier, 18 jaar, en ben afgelopen jaar geslaagd voor mijn vwo. Aankomend  studiejaar ga ik technische bestuurskunde studeren in Delft. Momenteel woon ik in Veenendaal, vandaar dat ik opzoek ben naar een kamer.

Ik hou van gezellige dingen samen doen en voor een borrel ben ik altijd te vinden. Daarnaast wil ik ook lekker kunnen studeren. In mijn vrije tijd werk ik best wel wat, met veel plezier. Daarnaast chill ik vaak met mijn vrienden.

Het lijkt mij erg gezellig om een keer langs te komen en kennis te maken.

Groetjes,

Reinier

Niet ingelogd

Hoi Reinier,

Inmiddels heb ik een huisgenoot gevonden. Succes met het zoeken naar een andere kamer.

Groet,

Robert

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.